dimecres, 4 d’abril del 2012

De vacances

Pomer florit
Estic recarregant les piles!
Uf, qui m'anava a dir a mi que disfrutaria del no fer res durant 3 dies seguits!
Em dec fer gran i estic aprenent a valorar la pau. Ara fins i tot seria capaç d'estar-me sola aquí, al poble, uns quants dies. Lluny dels crits, de les presses, de les compres, del rellotge...
El Segre
Avui plou i no puc sortir a caminar, però és igual, veure la pluja com acaricia l'ordi té el seu encant, sentir l'olor a terra mullada estimula vells  records i em fa sentir serena.
I si para de ploure ajudar al pare a cavar a l'hort i escoltar-lo queixar-se de que no en tenim ni idea també té la seva cosa. Senyal que encara li queden forces com a mínim per a queixar-se. I el millor de tot, baixar, collir la verdureta i posar-la a l'olla per a dinar. Umm, respiro a fons, m'empapo de la vida que aquí sembla palpar-se més. Demà vindrà la resta de la família i ja la pau serà una altra cosa.




3 comentaris:

  1. Fins i tot les persones més actives i que els agrada no estar quietes agraeixen parar una mica. Són pocs dies i val la pena relaxar-se. Si la cosa s'allargués segur que buscaries coses a fer, però ara per ara, aprofita aquesta tranquil·litat!

    ResponElimina
  2. D'eixes flors naixerà una poma com aquella del Paradís??

    Gaudeix de les vacances!

    ResponElimina
  3. Ei, quina calma sola al poble! Que bé!

    ResponElimina