dilluns, 26 de març del 2012

365 contes


Uff, darrerament se m'està acumulant la feina. Deu ser la primavera que ja comença a florir. Però parlo d'una altra primavera.
Resulta que, com segurament molts seguidors meus sabeu, de vegades pinto però d'altres escric. I ara no fa res ha sortit a la llum un llibre col·lectiu que és diu 365 contes. Com el seu títol indica hi ha una recopilació de 365 relats, de molts diferents autors i estils, però tots i cadascun d'ells interessants en la seva essència. Escrits majoritàriament en català però acollint també 40 contes en castellà.

Si el voleu llegir PODEU COMPRAR EL LLIBRE A L’EDITORIAL BUBOK, EN AQUEST ENLLAÇ

(tots els beneficis de la venda del llibre es donaran)

Espero que en alguns d'aquests enllaços pugueu veure un vídeo de presentació del llibre que jo no sé penjar. Molta vena creativa però poca tècnica. Tot no pot ser, ja em perdonareu.


2 comentaris:

  1. Jo ja tinc encarregat el meu, però no m'arriba! Estic neguitós, el vull tenir ja!

    ResponElimina
  2. Realment fa il·lusió. Encara que jo ja he llegit tots, o gairebé tots els relats. Però clar, tenir-los tots a les mans, en forma de llibre, fa patxoca. No sabia que tu també havies escrit... encara no ens deviem seguir... ja et buscaré. A mi encara em queda desembutxacar els 25 euraços. Però ho faré.

    ResponElimina