divendres, 25 d’abril del 2014

Què no ens deixi vèncer el gris!


Avui el meu cel pinta així. Però tant si surt el sol com si no, no us deixeu portar pel ritme meteorològic. Ja és divendres i hi ha moltes coses per veure i per viure.
Jo en tinc unes quantes per explicar, però fins al vespre no podré dedicar-hi el temps que necessiten. Prepareu-vos i de moment gaudiu de la fotografia que també pot inspirar inquietants i emocionants històries, o no?
Les coses són del color del cristall amb que les mires? He dit que era gris el cel? De quin color el veus tu?

8 comentaris:

  1. El meu cel ara mateix és gris tirant a negre, així com en el teu hi ha pinzellades de blanc que trenquen amb el gris, aquí només els centelleigs dels llamps canvien la seva tonalitat. Una gran tempesta d'estiu, amb llamps, trons i calabruix, digna d'una bona història de terror...tot i així és DIVENDRES!!

    Bon día ... aferradetes de tots colors!! ☺

    ResponElimina
  2. Aquest cel té unes tonalitats de blau i gris precioses... Amb les pinzellades de blanc de la lluneta... És un color blau que no em faria res de dur posat.. Gris també el veig, però no tant.

    O potser ho fa que avui duc les piles carregades d'ahir?

    ResponElimina
  3. El teu cel el veig blavós, però una mica amenaçador. A veure què ens expliques... muntaràs una roda de premsa?

    ResponElimina
  4. Els divendres sempre veig el cel ben maco, encara que plogui, en canvi els dilluns sempre el veig gris encara que faci sol...

    ResponElimina
  5. Jo el veig blau. Com no veure'l així avui?
    Una abraçada i mil gràcies, Laura T.

    ResponElimina
  6. Sa Lluna: Ai lluneta, els núvols i les tempestes que ens envolten...! Però està clar que amb aquestes aferradetes de colors tot canvia de to! Gràcies.
    Carme: El gris també té les seves coses bones. A mi no és un color que em desagradi. Tenir grisor al cap, ja és però una altra cosa. Està clar que amb sessions com les d'ahir tots els colors brillen el doble.
    Xexu: Tu estigues al cas!
    Pons: En el fons ens podriem imaginar que cada dia és divendres i tot seria més fàcil, oi? Si que els dilluns són SEMPRE molt durs però la veritat és que tampoc tots els divendres són per a tirar coets.
    Fanal Blau: A la nit torna i encara el veuràs més blau. (espero!)

    ResponElimina
  7. Jo, aquest el veig d'un gris blavós, però amb aspecte encalmat, com un gran mar...El meu ara el veig blau amb borralls blancs com la neu, que dansen a ritme el vent...Espero amb impaciència, aquestes coses que ens has d'explicar!
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Jo el veig blau cel i blau marí i amb pinzellades de blanc.
    Cel maco!

    ResponElimina