dimarts, 28 d’agost del 2012

Xupòpters


Per si no n'hi havia prou amb la calor asfixiant que no et deixa dormir, de tant en tant un petit intrús es deixa notar amb la seva “musiqueta”. Va i ve i se t'acosta buscant el cm² de la teva pell on aturar-se a xuclar-te la sang. Maleits mosquits! Què els hi he fet jo per ser sempre la víctima dels seus atacs? Sóc irresistible jo per a ells? Estic al top 10 de la seva llista? Doncs no tinc pas ganes de mantenir-m'hi per gaire temps, així que fugiu de mi si no voleu passar a millor vida.
Aquestes són les coses de l'estiu, que passet a passet es va acabant, com les vacances que ja estan a punt de tancar portes.
De moment ja tornem a ser a casa i a punt de tornar a començar. Per anar fent boca ja he tornat a començar aquí, que ja en tenia ganes.
Salutacions a tothom.

4 comentaris:

  1. Entre els xupòpters insectes i entre els altres anem ben arreglades! bentornada ! i que s'acabi la xafogor!

    ResponElimina
  2. Creuaré els dits abans de dir que aquest any a mi m'estan respectant força. Si em piquen sol ser fora de casa, perquè a casa poc m'han picat. I mira que n'he matat uns quants. No els deixo prou temps perquè se m'acostin.

    ResponElimina
  3. Ben tornada! Per sort tinc la sang molt dolenta.

    ResponElimina