divendres, 31 d’agost del 2018

SILENCI DE BON MATÍ



La llum ens desperta d’hora però és llavors quan millor s’està al llit. Estirem el temps ara que encara no ens apreten els horaris. Fem una mica el ronso aprofitant la brisa que encara és fresca. “A pierna suelta”. 
Ben descansats després d’haver somiat tota la nit amb històries increïbles i situacions surrealistes que sembla mentida com es poden anar lligant en el subconscient. Feia molt temps que no era conscient de que somiava. Aquets estiu ho he compensat!
El cor matinal de fons ara està a càrrec de les cridaneres tórtores veïnes dels arbres de tot voltant. Però a l’àmpit de la finestra ens venen a dir bon dia altres ocellets menuts i més simpàtics que ens conviden a la tendresa i ens animen a llevar-nos abans de que el sol escalfi de valent.

9 comentaris:

  1. "Silenci de bon matí"
    Una bona manera de seguir el "Silenci de nit"

    ResponElimina
  2. Ui, aprofita que em sembla que aviat s'acaba la bona vida!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tens prou raó, ja. De fet ja s'ha acabat! Ja tornem a ser a la rutina que no ens permet escoltar ocelles ni mirar llunes.

      Elimina
  3. Afortunada si somnies... tranquil·litat d'esperit. I a l'ampit de la finestra un preciós pardal xarrec, propi d'ambients rurals i terres agrícoles...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan buscava la foto per a penjar al post vaig pensar en tu i vaig intentar ser fidel a l'ocell real que em saluda però que no es deixa retratar. Sabia que no se t'escaparia detall ornitològic.

      Elimina
  4. I que n'és de bonic que els ocellets trenquin el silenci!
    això del somnis és ben curiós, jo fa molt de temps que no al matí no els recordo...Val la pena si són somnis bonics.
    Bon vespre Laura.

    ResponElimina
  5. En el meu cas no eren ni bonics ni lletjos, eren surrealistes com són moltes vegades, però el curiós és que també feia molt de temps que no recordava sominar i aquest estiu m'ha sorprés tanta activitat onírica.

    ResponElimina
  6. A mi m'agrada somiar, i recordar els somnis, em produeix una bona sensació en despertar. Quan fa temps que no somio o que no recordo res, la nit em sembla com un forat negre, del qual no queda rastre. A vegades hi ha hagut llargues temporades sense somnis i quan tornen és una alegria.

    Els ocells al matí, també donen bon rotllo. O siguimque vas fer una bona combinació.

    Fins demà, Laura. Ens veiem a la Diagonal.

    ResponElimina