dimarts, 6 de novembre del 2012

Original?


Vaig descobrir un nou restaurant fa unes setmanes i vam anar-hi a treure el cap. És diu original. Però aquest sense faltes d'ortografia, és a dir sense “h”. No és aquell en que s'hi va celebrar la festa de Blogville. I clar, amb aquest nom alguna cosa hi ha d'haver que el faci digne de portar-lo, oi? Doncs fixeu-vos en que hi vaig trobar:
És original o no?
Tot i que... desenganyem-nos, els tios sou així, voiyers per naturalesa.

El local està bé, hi regna el disseny, tant en les parets del mateix com en els plats que surten de la cuina. La factura també té inclosa la part corresponent de disseny, és clar. Pica però sense pebre. Ara, val la pena provar-ne alguna cosa i donar-se el gustazo. Mireu que us sembla això:

5 comentaris:

  1. Em sembla massa poc menjar pel preu que et deuen cobrar, i tot el disseny del món i els detalls pintorescos no ho justifiquen. Jo és que sóc de molt menjar...

    ResponElimina
  2. Ei, Xexu, això només eren les postres: Coulant de xocolata amb mantega de galeta i xutney de plàtan

    ResponElimina
  3. com tu observes molt bé som una espècie diferent i ens agrada que el plat sigui ple a un preu raonable......espero que fos així, té bona pinta

    ResponElimina
  4. plats quadrats, segell indiscutible de tot restaurant de disseny

    ResponElimina
  5. Dona... si m'ensenyes les postres... clar que me'n faràs venir ganes!!!! :D

    ResponElimina