dimarts, 1 de setembre del 2009

DEJA VU


Avui ha començat el curs 2009-2010. Els nens no vindran fins el dia 14 però els mestres ja hem començat a posar-nos les piles, encara que molts no s’ho creguin. Estic contenta perquè m’ha tocat el mateix grup que l’any passat i tot i que donen molta feina ja ens coneixem i podrem aprofitar-ho bé.
Curiosament aquest any l’escola fa el seu 25 aniversari. I em tocarà organitzar-hi alguna cosa. Un altre 25è aniversari a preparar (¡Qué tiempos aquellos, em refereixo al 25è aniversari de Temoinsa!)!!! Tot i que en mons diametralment oposats em toca viure situacions repetides. Quines coses!!!
El començament de curs és dur. Canvies d’equip de cicle i canvies de paral·lels que és amb qui has de treballar i coordinar el dia a dia durant tot el curs. Aquest any em toca treballar amb algú que encara no ha vingut a l’escola i que no coneixem i això no m’acaba d’agradar perquè ves a saber de quin peu calça. Em fa por allò que diuen i que aplica aquí que “más vale malo conocido que bueno por conocer”. Es tracta de portar el timó de tres naus amb una tripulació completament diferent i que s’han de fer arribar al mateix temps a port, però amb recursos limitats, cada nau amb unes determinades peces defectuoses, sense repostos, i que al final han d’arribar amb les mateixes i òptimes condicions. Això és difícil, no ens enganyem, i depend de qui tinguis al costat és impossible. Però tinguem fé. Adidas diu que Impossible is nothing. Farem cas d’això, de moment. O del que diu l’Obama: Yes, we can!”

3 comentaris:

  1. Tindre els mateixos alumnes és una sort, en quant a això de treballar amb gent nova, doncs sí, és un "mal rollito" (jo estic treballant amb un psiquiatra nou), però igual et sorpren aquesta gent. Felicitats pels 25 anys, el meu hospital també celebra els seus 25 anys. Paral·lelismes curiosos.

    ResponElimina
  2. Força ànimes bessones correm per aquest món...

    ResponElimina
  3. No volia comentar res sobre la frase del teu comentari, però és molt bonica i tan... "desesperada" per què al remat no es troben quasi mai...

    ResponElimina