divendres, 5 de juny del 2009

Si, hem pogut!!!

Tot i que aquest missatge avui ja és old fashioned l'apunto com a homenatge al triplet del nostre estimat Barça que vaig escriure el dia desprès però que no he pogut incloure al blog fins avui.

Avui tot és blau i grana. Els nens a l’escola han portat samarretes, bufandes, banderoles i altres complements de l’equipació per a celebrar el triplet d’aquest any. Alguns han vingut inclús sense veu de tant cridar ahir i això que només tenen 9 anys. És clar que aquests que avui tenen 9 anys i que s’ho passen teta, potser d’aquí 9 anys més quan guanyi el Barça per passar-s’ho bé passaran a formar part d’algun grup de vàndals que trenquen vidres d’aparadors, que es carreguen el mobiliari urbà i que no respecten a ningú i tot això només en nom de ser seguidor d’un club. Així no!!! Així jo no vull ser culé.

3 comentaris:

  1. Quasi que vàndal algun ho serà, però no crec què molts; però és tan difícil educar-los!!!

    Salutacions cordials!!!!!!

    ResponElimina
  2. Digues-m'ho a mi que tinc un adolescent a casa que m'està costant sang, suor i llàgrimes!!!

    ResponElimina
  3. El meu és encara petit -en setembre 5 anys- i ja vol fer la seua santa voluntat. No sé on anirem a parar ^.- I el meu fillol de 17 anys, "ni te cuento"...

    ResponElimina