dissabte, 24 de gener del 2009

Formació?

L’altre dia sentia parlar unes companyes de feina: “M’he apuntat a un curs de salsa, a veure què tal, per què no hi vens?” li deia una a una altra. I al passar jo pel seu costat i sabent que m’apunto a un bombardeo hem van dir: “Què t’hi apuntes tu també?”
Per altres cursos estic jo ara!!! I no ho dic metafòricament sinó del tot literal. Com que no tinc remei i sóc com sóc ara n’estic fent tres alhora de cursos.


El primer i que ja havia començat a l’octubre de PNL (Programació Neurolingüística), tot un món, aplicable 95% a tots els teus àmbits de la vida, interessant i per a aprofundir-hi força i descobrir facetes que tenim totalment desaprofitades de la nostra ment i de la nostra força en fer les coses.

El segon: Gestió de l’estrès , uff!!! Tot un altre món!!! La visió que se’ns planteja de l’estrés en aquest curs no és una acumulació de feina o de coses en un moment donat sinó un conflicte interior no resolt que ens bloqueja per afrontar amb èxit el que tenim davant. Res més a dir, oi?

I el tercer, un curs sobre Adolescència que el departament d’Ensenyament i el departament de Sanitat han llençat conjuntament per abordar diversos aspectes que preocupen dels adolescents, i al que no m’hi he apuntat ni com a sanitari ni com a docent sinó com a mare. Casi ná!!!

Es ben bé que cadascú veu les coses del color del vidre a través del que mira, però jo de salses ja en tinc prou amb les meves en aquest moment. Ja m’agradaria poder-m’hi apuntar i no tenir els altres tres.....

2 comentaris:

  1. A veure si t'animes a explicar-nos una mica més aquest curs de l'estres. M'ha encantat aquesta definició: estic estressada, doncs ;-)
    Petons i ànims, que segur que aprens molt!

    ResponElimina
  2. Ancorat a la cadira em te l'estrés!!! Ensenyants i sanitaris ho patim molt això.

    ResponElimina