dissabte, 1 de març del 2008

1 de març

La dita diu: "Març, marçot
que mata a la vella a la vora del foc
i a la jove si pot"
Llegint això no s'espera que sigui un bon mes.
Per mi però pot ser el principi d'una mort anunciada.
Tatxan!!!
De moment avui he decidit crear aquest blog, motivada per moltes coses, perquè m'agrada escriure, perquè m'encanta llegir-ne de gent que conec, perquè estic segura que em servirà per deixar enregistrades coses interessants que d'altra manera no ho feia, perquè és una mica allò de retrobar aquell diari personal de fa anys.... és clar que això es diferent, ja ens hem fet grans i serem selectius en les intimitats que no ens importa que deixin de ser-ho. En fi, que sembla que m'estic embolicant i que no és la meva intenció.
La meva única intenció d'avui era batejar el meu blog, així que fet està.
Brindo per tots vosaltres, els que algun dia hi entrareu i espero que en gaudiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada