divendres, 10 de setembre del 2010

Trifàsic de baylis

En un dels últims sopars de l'estiu em van servir el gelat en el got que veieu a la foto. Realment ja no saben que fer per a carregar sense remordiments en el preu de les postres, però vaja, que aquest tenia com a valor afegit una bona frase inscrita:

"Por muy larga que sea la tormenta, el sol siempre vuelve a brillar entre las nubes". Khalil Gibran

Una preciosa frase que em dona ànims quan m'hi prenc el trifàsic de Baylis ja que té la mida ideal. (No sé si m'anima més la frase o el baylis!!!)


Ànims per a vosaltres també!!!

3 comentaris:

  1. Jo tinc un got com aquest, però l'use per medir la llet i escalfar-la si em faig un tallat. Respecte de Baylis, doncs jo no prenc eixes coses

    ResponElimina
  2. Ui, tingues per segur que el que t'anima és el Baylis, jeje!!! Jo en sóc una fan, i no del trifàsic, cigaló directament, alen alen...!

    ResponElimina
  3. En el meu fica "Un amigo es uno que lo sabe todo de ti y a pesar de ello te quiere (Elbert Hubbard).
    Molen aquestos gots tan lliteraris.

    Petonets

    ResponElimina