dimecres, 1 de juliol del 2020

Descobrint l'entorn


L'estat d'alarma i confinament també ha portat coses positives. Clar, no ens toca altra que enfocar-ho així!
Però sí, en el meu cas i quan ja vam entrar en la fase en la que es podia sortir a passejar al matí i al vespre, la setmana que em tocava a casa, vaig començar a anar a caminar pels voltants, a descobrir algunes de les rutes que són asequibles i que només coneixia d'oïdes. Durant l'any els dies laborals m'és impossible anar a caminar hora i mitja  o dues hores i els caps de setmana marxem fora. Total que tan aprop que ho tenim i no havia trepitjat mai alguns paratges molt dignes de ser recorreguts. I de pas també he descobert que encara n'hi ha molts més per a descobrir, així que si ve un altre confinament o periode en que les circumstàncies ens ho permetin, no ens acabarem la feina.

 

 
 
 





6 comentaris:

  1. Respostes
    1. Si, i encara que potser no ofereix reptes espectaculars, el producte no és gens despreciable.

      Elimina
  2. Per a mi és com una necessitat conèixer l'entorn. I per tant una sort que hagueu tingut el temps per a descobrir-lo. A veure si ho podeu anar completant sense que estiguem confinats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero dedicar-hi l'atenció per guardar-hi l'espai i poder anar fent.

      Elimina
  3. Vigila que enganxa. Quan ja coneguis bé el teu entorn en voldràs conèixer d'altres, i després més. Això de sortir a caminar està força bé, tot i que he de dir que a mi caminar en pla no em diu res. Problemes de funcionar a base de reptes, ha de fer pujada...

    ResponElimina
  4. Enganxar-se a aquest vici és prou bo. Ara, això de les pujades si que no ho porto massa bé. Després de passar el covid, les pujades em costen molt. I potser la forma física tampoc és la millor que he tingut. Amb una mica de constància igual recupero forces.

    ResponElimina