Hora: la podeu veure vosaltres mateixos al display.
Un tren de dos pisos, gairebé buit, que va des de Sant Vicenç de Calders fins a Massanet-Massanes.
I a les hores punta, els trens son els d'un pis i hi vas tan anxovat que no hi he pogut fer ni fotos. Em pot explicar el criteri que s'aplica en aquestes coses?
No es tan senzill com sembla, els trens estan constantment en moviment, van i venen durant tot el dia. Quan no son hores puntes els trens grans també circulen, no només pel fet de recollir passatgers sinó perquè han d’arribar al lloc per començar un nou recorregut que farà en hora punta, ja que lamentablement els trens no es poden teletransportar fins a la parada que fan més falta.
No és tan senzill però que es pot millorar bastant el sistema si. Ja entenc això que dius del recorregut del trens, però el que es porta a terme és l'opció més senzilla, no l'òptima per tothom i això que RENFE i ADIF tenen grans manual amb processos de treball per a l'excel·lència (ho sé pq he treballat en el sector molts anys). Però per si de cas es perd la motivació l'excel·lència la deixen una mica lluny i se la van mirant de reüll.
Moltes fotos i imatges d'aquest bloc són meves però d'altres les he trobat a internet, font inesgotable de recursos.. Si algunes de les imatges estan violant les lleis de copyright, per favor envia'm un email i les retiraré de seguida. Faltaria més!.
xD
ResponEliminaMents infinites
ResponEliminaInfinites?????
Eliminasempre dic que des dels despatxos no es poden fer bones gestions sense trepitjar mai les zones que tracten.
ResponEliminaI això passa en tantes altres coses també...
EliminaEl criteri de putejar els usuaris, només faltaria!
ResponEliminaNo crec que sigui el criteri, però si el que s'aconsegueix sense intentar arreglar-ho.
EliminaSinó es poden canviar els trens, potser s'hauria de canviar l'hora punta...
ResponEliminaHome, tampoc és això. Posant una mica de seny i fent les coses amb l'estudi previ necessari, les coses surten molt millor.
EliminaEl criteri dels qui no són usuaris dels serveis que gestionen, potser?
ResponEliminaSegur que bona part de culpa ve per aquí.
EliminaNo es tan senzill com sembla, els trens estan constantment en moviment, van i venen durant tot el dia. Quan no son hores puntes els trens grans també circulen, no només pel fet de recollir passatgers sinó perquè han d’arribar al lloc per començar un nou recorregut que farà en hora punta, ja que lamentablement els trens no es poden teletransportar fins a la parada que fan més falta.
ResponEliminaNo és tan senzill però que es pot millorar bastant el sistema si. Ja entenc això que dius del recorregut del trens, però el que es porta a terme és l'opció més senzilla, no l'òptima per tothom i això que RENFE i ADIF tenen grans manual amb processos de treball per a l'excel·lència (ho sé pq he treballat en el sector molts anys). Però per si de cas es perd la motivació l'excel·lència la deixen una mica lluny i se la van mirant de reüll.
Elimina