dijous, 17 de març de 2016

HORA PUNTA


Hora: la podeu veure vosaltres mateixos al display.

Un tren de dos pisos, gairebé buit, que va des de Sant Vicenç de Calders fins a Massanet-Massanes.
 
 
I a les hores punta, els trens son els d'un pis i hi vas tan anxovat que no hi he pogut fer ni fotos.
Em pot explicar el criteri que s'aplica en aquestes coses?

13 comentaris:

  1. sempre dic que des dels despatxos no es poden fer bones gestions sense trepitjar mai les zones que tracten.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I això passa en tantes altres coses també...

      Elimina
  2. El criteri de putejar els usuaris, només faltaria!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No crec que sigui el criteri, però si el que s'aconsegueix sense intentar arreglar-ho.

      Elimina
  3. Sinó es poden canviar els trens, potser s'hauria de canviar l'hora punta...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, tampoc és això. Posant una mica de seny i fent les coses amb l'estudi previ necessari, les coses surten molt millor.

      Elimina
  4. El criteri dels qui no són usuaris dels serveis que gestionen, potser?

    ResponElimina
  5. No es tan senzill com sembla, els trens estan constantment en moviment, van i venen durant tot el dia. Quan no son hores puntes els trens grans també circulen, no només pel fet de recollir passatgers sinó perquè han d’arribar al lloc per començar un nou recorregut que farà en hora punta, ja que lamentablement els trens no es poden teletransportar fins a la parada que fan més falta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és tan senzill però que es pot millorar bastant el sistema si. Ja entenc això que dius del recorregut del trens, però el que es porta a terme és l'opció més senzilla, no l'òptima per tothom i això que RENFE i ADIF tenen grans manual amb processos de treball per a l'excel·lència (ho sé pq he treballat en el sector molts anys). Però per si de cas es perd la motivació l'excel·lència la deixen una mica lluny i se la van mirant de reüll.

      Elimina