divendres, 16 de juliol del 2010

NITS D'ESTIU

Això és un no parar. Porto una ratxa de sortides nocturnes desenfrenades estiuenques a la que hi he de posar fre. I encara no he quedat amb tothom!!! Ahir, que no tenia res, em va trucar la meva amiga N., la reina de la nit, i em va dir que tenia unes entrades…. Em vaig deixar temptar a la primera.

“ Baixo a Barcelona, sopem al bareto de tapes de moda i anem al teatre. Em puc quedar a dormir a casa teva? Així aprofito per anar a fer gestions al matí a la city.”

Total que avui només llevar-me he pogut disfrutar d’un passeig pel Passeig de Gràcia, gairebé sense ningú pel carrer. Igualet que dissabte passat… Els ulls de les cases del Gaudí ja havien obert les parpelles també…

Què mones elles !!!

Bé, doncs ahir vam sopar a la cerveseria Catalana, a base de tapes i montaditos, desprès de fer la corresponent cua. El lloc s’ha posat de moda i surt a la Lonely Planet, a la guia Michelin i a Le guide du Routard amb la qual cosa és un reclam pels d’aquí i pels de fora que ara a Barcelona són molts. Recomanable tant pel menjar com pel servei. I després al teatre Alexandra a veure Hermanos de Baile, un musical fresc i entretingut, amb bons tocs humorístics i una gran demostració de tres estils de ball que es disputen el carrer, amb els seus estereotips característics, hip hop, claqué i flamenc. Tot acompanyat d’una bona percussió que marca el ritme i la força del ball.

3 comentaris:

  1. Estàs feta una perduda!!!! xDDDD (Quin poderio això d'anar a tapejar a llocs de tanta moda!!!! xDDD)

    ResponElimina
  2. Aquests dies diferents a la rutina sempre són especials.

    ResponElimina
  3. Aço està molt be, cambiar els hàbits laborals, per els de vacances. I si damunt es per anar a llocs vip millor que millor.
    Gaudeix de periode estival.

    Besets

    ResponElimina