diumenge, 2 de març del 2008

A vegades els ulls ploren, però aquestes llàgrimes només són la punta de l’ iceberg , el que plora de veritat és el cor, o el cap. No sé perquè associem que en les coses de l’amor hi intervé el cor, si en realitat el que trastorna és el cap i on li donem voltes és també al cap, o no?

“Ya sé llorar una sola vez por cada vez que río”(Fito y los Filipaldi)
Tant de bo sabés fer jo també això que diu la cançó!!!

Escolto cançons i em paro a pensar en la lletra, exercici que abans no solia fer, i hi trobo autèntiques perles. Ara mateix estic escoltant “Por la voca vive el pez” i m’omple de sentiments i m’agradaria poder cantar, com el Fito, i dedicar fragments de “poemes” a les persones que són importants per mi, als qui estimo d’una manera i als que estimo d’una altra.

No és una cosa molt original, de fet ja fa molts anys el meu amic Jordi va enviar-nos una llarga carta de comiat a tots els amics que deixava aquí i va dedicar una frase a cadascú, i a cadascú segons la relació que hi tenia. Encara tinc la carta guardada no recordo on i tampoc recordo la meva frase però m’imagino que estava carregada d’amor. En aquells moments em va dir que es suïcidaria per mi, i ara, ja veus, no en sé res d’ell i en les poques ocasions que hem coincidit he hagut de ser jo la que fes el primer pas per saludar-lo... com són les coses. De totes maneres jo no l’he oblidat, ni tampoc aquella nit a Santa Bàrbara, tot i que les coses van anar com van anar.

Crec que no he oblidat a ningú que hagi estat amic meu en algun moment (això em fa recordar un altre tema del que escriure en aquest blog, les constel·lacions). Vagi aquesta nota en honor seu, ves per on!! No volia arribar a això en cap moment, però m’he deixat portar i he arribat aquí. Ja està bé.

Com que he perdut el fil de la meva pena, adjunto només unes quantes frases dignes de fer perdre una mica de temps en la seva lectura:
  • Este mar cada vez guarda más barcos hundidos.
  • La vida es algo que hay que morder y en cada boca tiene un sabor.
  • Ya me queda media vida pa encontrar la melodia.
Així, fora de context, no semblen tan bones, però us recomano aquest àlbum i veure-ho com és bo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada