dilluns, 21 de gener del 2019

Blue Monday


Avui de camí a la feina tot estava emboirat, molt emboirat, però era maco. Fins i tot m'ha vingut inspiració i he fet un poema (no l'he escrit, només m'ha vingut al cap mentre conduia). Deia que la boira m'agradava, que em feia sentir en pau. I al mateix temps he pensat que generalment el que fa la boira és entristir. M'he preguntat si era rara o què. Però ves, els sentiments i els estats d'ànim a vegades venen com venen. I llavors m'ha fet ràbia que la boira no m'haguès deixat veure la superlluna, la lluna de sang i l'eclipsi llunar que aquesta matinada ha tingut lloc i que m'he aixecat a veure però no he pogut. Però ho he perdonat tot, ja veus, estava condescendent!!! I sento a la ràdio que avui és el "Blue Monday", el dia més trist de l'any. No he pogut evitar esclatar a riure. Ben cert que tot apuntava així, fins i tot el paisatge, però ves per on, jo estava feliç, tot i que no hi havia cap motiu per estar-ne especialment, sinó més aviat el contrari.
Que n'és de bo mirar-s'ho tot en positiu!!!!

I tot i això, i tot i ser ja 21 de gener, és la meva primera entrada del 2019, així que aprofito per a desitjar-vos a tots un bon any i que pels qui el monday hagi estat blue, canvii ben aviat de color!

9 comentaris:

  1. Bon any, Laura!

    I és que tens raó, i prou que hio hem sentit a dir mil vegades, que molt més important queallò que ens passa és què en fem amb allò que ens passa. Si agafes la boira i te'n fas un coixinet de pau, doncs és fantàstic!

    Per a mi també ha estat un bon dia,diuen que és blau? doncs potser sí, avui, el cel era ben blau quan he anat a caminar i feia bo malgrat la gelada que hi havia. La gebrada era preciosa, sobre les fulles i les herbes malgrat el fred. Blau, també pot voler dir moltes coses diferents.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Blue en anglès no només és blau, també vol dir trist. Es per això el blue Monday! Però el veiem blau, blue o gris, que mai les boires en aixafin el dia!

      Elimina
  2. Igual que com diu la dita, mai no plou a gust de tothom, el "blue monday" tampoc és trist per a tothom.
    Bon any també per a tu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No se si és massa científic això de calcular quin és el dia més trist de l'any. Apa que no hi ha variables que poden influir en tot plegat!!!

      Elimina
  3. La fotografia també la trobo bonica,evoca nostàlgia...però com dius, també et pot fer sentir bé. M'agrada el teu optimisme !
    Bona setmana ;)

    ResponElimina
  4. A mi també m'agrada la boira , em transmet una sensació de calma, és clar que no m'agradaria viure en un lloc on cada dia estigués emboirat, però de tant en tant té la seva gràcia...
    Per a mi tampoc ha estat un dia trist, a més per què es diu així el 21 de gener?
    Llàstima que no hagis pogut escriure el poema, segur que transmetia tranquil·litat...
    Bon any per a tu també.

    ResponElimina
  5. El poema encara el tinc mig al cap. L'escriure perquè no marxi del tot!

    ResponElimina
  6. Això del blue monday són collonades! Entre altres coses, perquè assumeix que és el primer dilluns després de les festes i sense cap esdeveniment especial, és a dir, el primer dilluns vulgar de l'any, però això deu ser si les festes són alguna cosa especial per tu, no? Res, que cada dia pot ser un brilliant monday si estàs en fase de gaudir-lo, i si no, doncs qualsevol dia pot ser fatal. Que sigui la primera, però no l'última entrada de l'any!

    ResponElimina