dimecres, 11 de desembre del 2013

11.12.13

Ja sabeu que a mi m'agraden els números. I avui ens trobem amb una data d'aquestes que semblen un joc.
A més avui és el tercer aniversari d'una cita entranyable i que em fa gràcia citar. 
Xerradeta davant el mar
I avui també pot ser un bon dia per a passar comptes d'un any que no se si per acabar en 13 o perquè els astres estaven alineats de mala manera però no ha deixat gaire bon gust de boca. Hi ha hagut canvis que no m'han aportat gaire de positiu, més aviat al contrari. I en general el transit pel 2013 ha estat lluny de ser un camí de flors i violes. Ni la salut, ni la família, ni la feina han estat per a fer una festa. Tot es va portant de la millor manera, quin remei, però si passa ràpid millor que millor. Així que creuo els dits perquè el pitjor hagi ja passat i deixo el regust agre de tot això aparcat per a quedar-me, només, amb el record dolç que el 11 de desembre porta implícit.
  

7 comentaris:

  1. En tot cas, no li queda massa al 2013, així que si no comença a millorar, aviat arribarà el 2014 i esperem que aquest sigui un punt d'inflexió.

    El meu balanç arribarà molt aviat, sempre el faig el dia 15. Per mi, malgrat tot, no ha estat un any tan dolent. Però es pot millorar!

    ResponElimina
  2. Tot es pot millorar i empitjorar també, encara que això no serveix de gaire consol quan les coses es confabulen en contra teva.
    Tot i així, cal esperar que tot el millor encara ha d'arribar.

    Salut!
    Aferradetes :)

    ResponElimina
  3. Vaja, a mi aquesta data també em porta el record d'un encontre amb una excel·lent persona, just fa tres anys tembé. Quines coses!!!

    Quant a l'any, doncs, he tingut de tot, però crec que ha estat més dolent que altra cosa. Gent que ja no tornarà, malalties, complicacions laborals...

    Bé, espere que el 2014 siga més bo per tu i per mi, i per tots.

    Una abraçada molt forta ;-)

    ResponElimina
  4. Em penso que aquest any hi ha molta gent amb un any dolent. Esperem que millori tot aviat.

    ResponElimina
  5. Hem de ser optimistes i pensar que el proper any, sempre serà millor...
    I jo diria el poema d'en Segarra:
    Perquè avui és Santa Llúcia
    dia de l'any gloriós,
    pels vols de la Plaça Nova
    rondava amb la meva amor...
    Petonets.

    ResponElimina
  6. a mi també em fa gracia jugar amb lletres i amb xifres... malgrat tot tirem endavant oi? una mica més i deixarem enrere aquest 2013
    amunt!

    ResponElimina
  7. parlant de xifres, sembla que el 13 no ha estat molt encertat. Per mi, un any per oblidar i demanar que quede ben lluny en la meua memòria.
    Les esperançes totes en esta altra xifra que acaba en quatre, el meu número preferit.
    També espere que vos porte molta felicitat.
    Bon Nadal, guapa.

    ResponElimina